Curs 4 Planul de afaceri al francizei

Curs 4.2 Planul de marketing

Sectiunea de marketing trateaza distributia produselor sau serviciilor catre consumatorul final potential. Scopul acestei sectiuni este de a explica aspectele de marketing care vor fi adresate de catre francizat in dezvoltarea unei afaceri profitabile. Sectiunea contine sapte elemente specifice care sunt incluse in majoritatea studiilor de fezabilitate. Acestea sunt:
- viziunea si declaratia de misiune
- scopurile si obiectivele generale de marketing
- produse si/sau servicii
- promovare/advertising
- politica de pret
- criteriile de alegere a locatiei
- planul marii deschideri
Sectiunea de marketing va contine o declaratie a misiunii sau viziunea care il implica si pe francizat. Care este imaginea de ansamblu? Ce vrem sa realizam pe termen lung? De ce ma implic in franciza? De ce vreau sa dezvolt aceasta franciza? Acestea sunt toate intrebarile la care trebuie sa fie date raspunsuri in declaratia de misiune.

NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.