Scoala de Franciza IMO

Curs 5 Marketingul francizei


In trecut, marketingul a fost vazut ca ansamblul activitatilor de afaceri care urmeaza parcursul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator si/sau utilizatorul final. Aceasta intelegere a marketingului pune accentul pe distributie. Totusi, astazi, marketingul a devenit mult mai mult. Marketingul este mai mult decat a vinde sau a prezenta bunuri. Pentru noul francizat, marketingul este implicat in acele activitati care:
- identifica pietele tinta
- determina pietele tinta potentiale si
- ofera numeroase satisfactii prin bunurile si serviciile furnizate acestor piete.

In timp ce investigati si analizati oportunitatile de afaceri, este important sa analizati pietele tinta si sa identificati ce produse sau servicii se pot comercializa intr-o anumita zona. Francizatul ar trebui sa inteleaga marketingul pentru ca va avea un impact major asupra profiturilor si succesului francizei.

NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.