Studii de caz IMO

O implementare inteligenta in Romania

Lollipops Paris



Dupa 1 an de prezenta pe piata romaneasca fara nici o franciza vanduta Lollipops Paris a fost receptiv la analiza strategica IMO.

Lollipops prezinta anual 2 colectii primavara-vara si 2 colectii toamna iarna avind un numar de minimum 300 de accesorii feminine (genti,esarfe, bijuterii)/colectie. O varietate extrem de mare. Produsele Lollipops sunt produse de firma. Cistigul francizorului consta in adaosul la vinzare pentru marfa proprie. Cheltuielile de demarare a unui magazin in Europa se ridica la 80.000 euro cheltuielile majore fiind taxa de intrare, mobilierul specific si primul stoc de marfa. In cursul aceluiasi an francizatul avea nevoie de bani pentru alte aprovizionari pe parcurs. Costurile mari initiale nu faceau franciza foarte atractiva. Inovatia a constat in scaderea profitului din deschiderea unei unitati in cresterea profitului prin cresterea volumului de vanzari.

La deschidere: Reducerea taxei de franciza de la 10.000 euro cu 50%, reducerea costului mobilierului de doua ori prin realizarea a 90% din mobilier in Romania dupa proiectele francizorului scurtarea timpului de training in Franta prin oferirea consultantei pe plan local precum si o politica de discounturi accentuate pentru perioadele de discount din an. Rezultatul a constat in aparitia in Romania a 9 magazine Lollipops in decurs de 16 luni.

Cooperarea francizorului si reducerea taxei de franciza initiala a compensat financiar francizorul care are posibilitatea sa desfaca mult mai multa marfa in Romania mutand accentul de la castigul initial la castigul mult mai semnificativ pe parcurs prin vanzarea marfii.

PREZENTA WEB
NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.