Studii de caz IMO

14 firme - studii de caz


Firma A: detine 3 puncte de lucru si doreste sa se extinda

Serviciul oferit de IMO:
-  Analiza posibilitatilor de dezvoltare ale companiei.
-  Crearea unui Program Complet de Dezvoltare a Francizei, oferind toate serviciile necesare unei afaceri pentru:
-    crearea unui program de franciza cuprinzator
-    lansarea unei campanii de marketing si vanzare
-    recrutarea si instruirea francizatior, precum si asistenta oferita acestora
 
Firma B: doreste examinarea posibilitatilor internationale de francizare, si a oportunitatilor internationale de vanzare

Serviciul oferit de IMO:
-    Efectueaza un studiu de fezabilitate a pietei pentru domeniul francizei
-    Examineaza piata si a structura competitionale si de dezvoltare.
-    Ofera asistenta in brokerajul international si consultanta.
-    Aranjeaza intalnirea francizorului cu potentialii clienti
-    Evalueaza eventualele probleme care apar in programul de cooperare si creeaza strategia, marketingul si suportul legal pentru a le rezolva.
 
Firma C: are deja un program de franciza si doreste imbunatirea acestuia cu un nou concept

Serviciul oferit de IMO:
-    Recomanda metode de imbunatatire a programului existent de franciza prin intermediul unui studiu de fezabilitate extensiv.
-    Analizeaza manualele operationale,
-    Revizuieste documentele legale,
-    Creeaza brosura de vanzare a francizei,
-    Instruieste personalul in vanzarea francizei si conformitatea cu aspectele legale,
-    Asista la procesul de selectare a francizatului,
-    Asigura consultanta generala pentru implementarea unui nou concept.

Firma D: are deja dezvoltat un sistem de franciza si doreste consolidarea structurii lor de baza si operationale

Serviciul oferit de IMO
-    Examineaza in profunzime programul francizei
-    Sugereaza solutii de imbunatire a sprijinului pe care francizorul il ofera, pe langa manualul operational.
-    Restructureaza alte materiale necesare,
-    Asigura training personalului francizorului in ceea ce priveste tehnicile de vanzare ale francizei
-    Realizeaza o serie de inregistrari video pentru instruirea angajatilor francizatului.
-    La cererea francizorului, creeaza documentele legale necesare si aisita la inregistrarea francizei precum si la eventualele actualizari

Firma E: are o experienta indelungata si profitabila in domeniul sau de activitate si detine mai multe centre dar, prin sistemul existent, nu se pot extinde pe plan national, desi doreste acest lucru.

Serviciul oferit de IMO
-    Analizeaza piata, investitia necesara si potentialii cumparatori ai francizei.
-    In cazul in care se apreciaza ca sistemul francizei este solutia potrivita pentru dezvoltarea afacerii pe plan national, IMO sfatuieste viitorul francizor care tip de franciza I se potriveste cel mai bine (care este solutia cea mai viabila): unitati individuale, unitati multiple de franciza sau Master Franciza.
-    stabileste un nou nume de brand potrivit pentru cresterea pe plan national.
-    Ofera asistenta continua in procesul legal de inregistrare a francizei si actualizarea documentelor necesare.
 
Firma F: A inceput o extindere regionala de mica amploare si doreste asistenta in asigurarea aspectelor legale necesare procesului.

Serviciul oferit de IMO:
-    Asigura consultanta generala pentru a facilita initierea unui program de franciza.
-    Pregateste documentele legale, inclusiv Contractul de Franciza si Oferta Circulara a Francizei. Departamentul legal IMO indruma clientul in efectuarea demersurilor legale de inregistrare a francizei
-    Revizuie brosuri de franciza pentru a se asigura ca este in conformitate cu cerintele legale.

Firma G: detine o unitate proprie si una licentiata si foloseste asistenta diferentiata, din afara in ceea ce priveste aspectele legale si vanzarea sub licenta, nefiind multumiti cu rezultatele obtinute.

Serviciul oferit de IMO:
-    Dezvoltarea si adaptarea materialelor care au fost folosite pentru licentiere
-    Completarea Ofertei de Franciza si a Contractului de Franciza
-    Structurarea unui program de detinere a mai multor unitati in franciza si crearea unor acorduri de dezvoltare zonala/teritoriala.
-    Crearea brosurei de vanzare si a manualelor operationale pentru sprijinirea procesului de vanzare si expansiune.
-    Crearea unui program de franciza care sa asigure un format de afacere potrivit companiei pentru a permite concentrarea eforturilor sale si dezvoltarea activitatii sale.

Firma H: detine o singura unitate Fast-food/restaurant si vrea sa-si extinda activitatea

Serviciul oferit de IMO:
-    Analizeaza oportunitatea de francizare a afacerii
-    Creeaza un Program de Franciza care sa permita companiei sa-si atinga obiectivele de expansiune regionala.

Firma I: are deja un program de franciza dar care nu aduce rezultatele dorite, numarul de francize vandute de companie nefiind satisfacator.

Serviciul oferit de IMO:
-    Intocmeste o analiza strategica a materialelor si metodologiei companiei in vederea revitalizarii programului de vanzare a francizei.
-    Actualizarea documentelor legale
-    Evaluarea si criticarea eficientei manualului de operare si a materialelor de marketing.
-    Sugerarea de solutii pentru imbunatatirea acestor materiale care sa fie implementate si sa consolideze programul.

Firma J: este o retea de dealeri independenti licentiati (nu francizati) care doresc o evaluare a ofertelor de programe existente si potentiale.

Serviciul oferit de IMO:
-    Consultanta in punctele strategice
-    Conducerea procesului de supraveghere a dealerilor pentru a-i indruma in procesul de luare a deciziilor
-    Analiza financiara pentru determinarea modalitatii de percepere a taxelor de franciza
-    Intocmirea documentelor legale si revizuirea materialelor de marketing.
-    Cercetare de piata intocmita la cerere pentru identificrea beneficiilor si serviciilor posibile ale membrilor in ceea ce priveste atat conceptele curentele cat si cele noi introduse.

Firma K: are are nevoie de o strategie de crestere mai rapida si mai agresiva.

Serviciul oferit de IMO:
 - Analiza operatiunilor existente si resurselor disponibile pentru francizarea afacerii
 - Crearea mijloacelor necesare vanzarii francizei: brosura de prezentare a francizei, exponentele publicitare, activitatea necesara in domeniul relatiilor publice, instruirea in vanzarea francizei.
- Documente legale pentru discutiile prealabile si vanzarea francizei
- Consultanta la implementarea cu succes a programului

Firma L producatoare care doreste asistenta in dezvoltarea sisitemului lor de distributie

Serviciul oferit de IMO:
- Program de Franciza pentru unitati individuale, unitati multiple sau de conversie a unitatilor proprii in unitati francizate.
- Documente legale specifice fiecarui caz in parte
- Intocmirea unui plan cuprinzator de marketing

Firma M: a achizitionat un master franchise international pentru Romania si doreste dezvoltarea retelei interne de francizati.

Serviciul oferit de IMO:
Servicii din toata paleta de mai jos si/sau reclama pe website, in newsleterul fbb, in intalnirile de la Camerele de Comert si industrie judetene cu directionarea candidatilor eligibili (conform profilului stabilit de parti) spre master franchise.

Firma N doreste incheierea unor contracte selective de franciza pentru extinderea ssistemului de distributie si imbunatatirea gradului de recunoastere in randul clientilor

Serviciul oferit de IMO:
-    Actualizarea programului de franciza existent
-    Imbunatatirea documentelor de franciza existente
-    Asistenta la construirea unui brand care sa atraga noi investitori
-    Revizuirea acordurilor contractuale
-    Revizuirea programelor existente de publicitate si vanzare
-    Propunerea de tehnici care sa revitalizeze programul de franciza si strategia de marketing
-    Dezvoltarea unui plan strategic de marketing pentru vanzarea francizelor si convertirea unitatilor proprii ale companie.
-    Crearea materialelor necesare participarea la targuri expozitionale: brosurile de prezentare la targ, filme video pentru vanzari.
Evaluarea sustenabilitatii unei francize:
-    Discutii cu personalul din pozitiile de conducere,
-    Examinarea critica a materialelor detinute de companie
-    Evaluarea potentialului de crestere pe termen lung la scara mare.

Servicii IMO posibilie

 Planificare Strategica pentru dezvoltarea francizei
 Documentatie Legala in domeniul Francizei
 Manuale operationale si manuale de training
 Strategie de marketing a recrutarii franchisee-ului
 Brosuri de vanzari in cadrul Francizei
 Training in domeniul vanzarilor francizei
 Optimizarea paginii web
 Casete video despre vanzarile si trainingul de Franciza
 Consultanta de implementare si asistenta
 Materiale de marketing in domeniul francizei
 Manuale operationale si Dezvoltarea unui program de training
 Consultanta si administrarea fondului de publicitate
 Plasarea reclamei
 Realizarea tiparirii centralizate
 Dezvoltarea Programului de Training
 Manuale despre criteriile design-ului
 Programe newsletter online
 Relatii imbunatatite si comunicare cu franchisee-ul
 Imbunatatirea sistemului de sprijinire a franchisee-ului
 Planificarea evenimentelor
 Relatiile franchisee-ului si Dezvoltarea Consiliului de Franchisee
 Studii de piata a afacerii
 Asistenta in ceea ce priveste dezvoltarea organizationala a francizei
 Planuri de implementare a francizei
 Intranet si Extranet
 Consultanta in domeniul dezvoltarii vanzarilor cu amanuntul si prototipului
 Design-ul interior si exterior al prototipului
 Programe de marketing pentru consumator
 Selectarea si designul numelui si sloganului
 Programe referitoare la activitatile interne ale marcii si dezvoltarea completa a brand-ului

PREZENTA WEB
NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.