Catalog francize Romania

Noutati francize ianuarie 2017

INSIA, franciza de brokeraj de asigurari care a avut o extindere teritoriala majora in 2015, isi proune sa deschida inca 25 de francize in noul an. Detalii aici:

 Franciza de jucarii, Imaginarium, isi propune sa intre pe piata din Romania. Imaginarium este cea mai specializata retea in retail-ul de jucarii din lume, cu 400 de magazine in 29 de tari, ce ofera atat parintilor cat si copiilor distractie din plin si acumulare de cunostinte, totul cu maximum de calitate si siguranta garantat - asa este prezentat conceptul pe site-ul lor. Pentru un spatiu de 120 mp - 150 mp investitia este de 160.000 de euro - 200.000 de euro. Detalii aici:

  Magazine alimentare.  Compania maghiară CBA care se ocupa de comertul cu ridicata si amanuntul al produselor FMCG in magazinele proprii de tip cash&carry a intrat pe piata din Romania acum 13 ani si a ajuns sa aiba 112 magazine in sistem de franciza. Detalii aici:

  Electric Plus, franciza in domeniul tamplariei de PVC a ajuns anul acesta la 16 magazine deschise in sistem de franciza si vrea sa se extinda in continuare in orase mari, avand taxa de franciza de 5000 euro, fara redevente lunare, iar contributia la bugetul de marketing este de 1% din incasari. Detalii aici:

 Floria, floraria online care a cunoscut o dezvoltare majora, va deschide Floria in Strada, in Piata Dorobanti, propunandu-si sa francizeze si conceptul de florarie fizica pentru a ajunge in toata tara. Investitia necesară pentru o franciza Floria în Strada este de 50.000 euro. Detalii aici:

Francize in domeniul simigeriei si patiseriei. Cele mai cautate francize din Romania sunt in domeniul simigeriei si patiseriei, atat pentru ca sunt ieftine cat si pentru ca sunt profitabile, precum Fornetti, Fitosica. Una dintre cele mai de succes francize este CBA cu 150 de magazine deschise in Romania. Detalii aici: 

Compania ERA.  Una dintre cele mai mari retele din domeniul francizelor imobiliare din America detinuta de compania ERA, a deschis primul birou in Romania si doreste sa ajunga la 35 de birouri in Bucuresti si marile orase din tara. Detalii aici:

Oro Toro, restaurant de tip fast food renumit in Bucuresti, a prezentat in cadrul evenimentului Business Days conceptul de franciza si dorinta de a se extinde in acest sistem in intreaga tara. Detalii aici: 

McRevolt: The Frustrating Life of the McDonald’s Franchisee

Pentru prima data in utlimii 30 de ani, McDonald’s va inchide anul acesta mai multe restaurante, decat va deschide. Al Jarvis, un francizor care a lucrat timp de 50 de ani cu McDonlad’s spune ca acest lucru se intampla din cauza meniurilor tot mai complexe care cresc timpul de preparare si servire, formandu-se cozi si produse mai putin calitative. Citeste aici (http://www.bloomberg.com/features/2015-mcdonalds-franchises/) despre revolta francizorului si motivele pentru care McDonald’s incepe sa piarda din profit. Detalii aici:

Despre Profi. Profi este primul mare retailer care deschide magazine speciale pentru zona rurala, denumite Profi Loco, care incurajeaza productia romaneasca. CEO-ul Profi isi propune sa deschida 100 de astfel de magazine pana la sfarsitul anului si are in plan sa francizeze acest concept. Mai multe detalii gasesti aici:  Detalii aici:

Coffe-shop cu produse care costa 5 lei. Noul concept de coffe-shop, 5 to Go, unde fiecare produs costa 5 lei, a inceput sa fie vandut in sistem de franciza. Acest tip de franciza este destinat tinerilor antreprenori, care isi doresc sa construiasca un business de succes intr-un oras cu peste 50.000 de locuitori. Citeste mai multe despre elementele care fac din acest business unul de succes aici: Detalii aici:

Magazine cu suprafete medii de 180 mp. Romania devine treptat o destinatie comerciala pentru retailerii internationali. In ultimii 2 ani, peste 80 de retaileri straini au deschis 170 de magazine in Romania si au in plan deschiderea a inca 30 de unitati in urmatorul an. Desi anii trecuti acestia preferau sa intre pe piata romaneasca prin intermediul francizelor, acum prefera sa deschida o unitate direct prin intermediul companiei mama. Detalii aici:  

 Michael Kors. Brandurile premium incep sa vada in Romania o piata cu potential de dezvoltare. Michael Kors, un brand american premium, a deschis acum doua luni primul magazin din Romania, in galeria comerciala The Grand a hotelului JW Marriott din Bucuresti, iar luna aceasta urmeaza sa deschida o noua unitate in mall-ul Baneasa Shopping City. Detalii aici:

Prima franciza Cellulem Block s-a deschis in Bucuresti - Cellulem Block este un centru de înfrumusetare, detinut de fondul de investitii GED. Din 2010 pana in prezent, GED SUR Spania a deschis trei unitati proprii in Bucuresti si Constanta, din dorinta de a studia piata si de a construi un business solid inainte de a-l franciza. Prima franciza Cellulem Block din Romania are cea mai mare suprafata din retea si ofera servicii similare cu cele din centrele deja existente. Aceste centre de infrumusetare au inregistrat o crestere de 23% a clientilor, fata de 2014. Dezvoltarea unei astfel de francize porneste de la taxe de 21.000 de euro. Detalii aici: 

Franciza in brokerajul de asigurari - Majoritatea asigurarilor in Romania se realizeaza prin intermediul Brokerilor, deoarece acestia le ofera posibilitatea de a alege mai multe variante de asigurare. Agentii de brokeraj isi deschid propriile francize, iar francizorul este cel care se ocupa de selectarea persoanelor potrivite si de cultivarea unui spirit antreprenorial. Franciza in brokerajul de asigurari este diferita de alte tipuri de francize deoarece antreprenorul ia business-ul de la zero si il construieste alaturi de francizat. "Important este sa alegi modelul de franciza potrivit, deoarece de aici pleaca totul: oamenii pe care ii recrutezi, modalitatea de implementare a proiectului", a afirmat oficialul INSIA Europe. Detalii aici:

Franciza RE/MAX - RE/MAX este franciza numarul 1 la nivel global in segmentul de real-estate si se afla in continua crestere in Romania, punand foarte mult accent pe extinderea retelei de francize imobiliare. La sfarsitul anului 2014 existau 7 birouri, iar in acest moment au ajuns la 13, in 8 orase din intreaga tara. Previziunile financiare estimeaza pana la sfarsitul anului incasari de 1 mil. de euro din comisioanele din tranzactiile imobiliare si pe continua dezvoltare a retelei de francize.

Fornetti - una dintre cele mai longevive francize din Romania - Fornetti s-a lansat in 1997 in Ungaria si a inceput sa se dezvolte in Romania in 2001, devenind treptat cea mai extinsa retea de francize cu peste 600 de unitati deschise. Desi a fost in prag de insolventa, Fornetti isi propune sa redevina lider de piata in Romania. Incepand cu august 2015, grupul de francize a fost preluat de compania elve?iano-irlandeză ARYZTA AG. Aryzta AG ocupă locul trei în clasamentul mondial al industriei de panifica?ie ?i patiserie congelată. Detalii aici:

KFC - Colonelul Harland David Sanders, fondatorul KFC, este un adevarat exemplu de perseverenta. Dupa varsta de 65 de ani, dupa multe schimbari in cariera si dupa 1009 incercari de a vinde reteta secreta a puiului sau prajit, a reusit sa deschida in Ohio primul restaurant KFC. Acum, acest lant de francize este unul dintre cel mai dezvoltat din lume, cu peste 18.000 de restaurante. Detalii aici:

 

PREZENTA WEB
NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.